Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Ερήμην ενιαίου νομίσματος και οι πιθανές επιπτώσεις . Λόγοι και αίτια . ( Ανάλυση )

  Με αφορμή τη παρεξήγηση του πρώτου άρθρου θα ήθελα να εξηγήσω το λόγο για τον οποίο γράφτηκε και εξηγεί και τι με έκανε να το γράψω ! Γνωρίζω ότι ξεκινάει το άρθρο μου απότομα και εύκολα μπορεί να μπερδέψει τον αναγνώστη . Στην ουσία αντικατοπτρίζει τη τρέλα του χρήματος μέσα στη κοινωνία μας . Εξάρτηση ... εξάρτηση .... εξάρτηση . Δώσε μου λίγο χρήμα ακόμη να ζήσω και εάν δε φτάσει η δόση δώσε μου κάτι άλλο πιο ισχυρό κάτι καινούργιο να μου δώσει άλλες συνήθειες ! Και ο κόσμος και τα παιδιά του γύρω μας ; Δεν έχουν αξία ; Μόνο το χρήμα ; Η πατρίδα  από περήφανη ΕΛΛΑΣ έγινε ΕΛΛΑΣ Η ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΣΑ μέσα σε λίγα χρόνια . Από πριν υπήρχε το κακό . Δεν είναι μόνο τα χρήματα . Είναι και ο τρόπος σκέψης που μας έχει διαφοροποιήσει τόσο πολύ . Σταθερή δουλειά ισότιμο με τη σταθερή αξία και η ανθρωπιά ένα βαθυστόχαστο κενό χωρίς σκεπτιστική απάντηση . Είναι οι καιροί ή ο άνθρωπος που αλλάζει τα πράγματα ; Κατά τη ταπεινή μου άποψη υπάρχουν δύο τινά . Το πρώτο είναι η ύπαρξη της μοίρας και το δεύτερο η πίστη στο σ`εαυτώ . Δε πιστεύω στην ύπαρξη της μοίρας όταν μπορώ να αλλάξω τις συνήθειες στη ζωή μου , συνήθειες οι οποίες μπορούν ανάλογα με το χαρακτήρα τους να επηρεάσουν τη ζωή μου προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο . Γιατί να μη παίρνω την αξία μου από τις πράξεις μου ; Τώρα θα μου πείτε που κολλάει ο μοιρολατρισμός με το χρήμα . Κατά τη ταπεινή μου άποψη πάντα, όταν αφήνουμε τη διαβίωση μας σε κάτι ψεύτικο και δε στηριζόμαστε στις πράξεις μας είναι η καταστροφή μας . Μας κάνει εύθραυστους . Ταυτόχρονα έτσι περιμένουμε από ένα περιοδικό σύστημα να κάνει το κύκλο του περιμένοντας απλά τη σειρά μας . Έχουμε αναλογιστεί ποτέ ότι αυτό προσπαθούν να μας κάνουν με ένα ενιαίο νόμισμα ή με την προσφορά ενός νέου νομίσματος ; Οι συχνές αλλαγές στις συνήθειες της κοινωνίας ταλανίζουν τις βάσεις τις και ιδίως όταν οι αλλαγές αυτές αφορούν τον οικονομικό χαρακτήρα της . Δεν παίζει ρόλο η περίοδος προσαρμογής σε ένα νέο νόμισμα και κάποιες καταστάσεις που θα δημιουργηθούν ; Δεν δεσμεύεται η χώρα και η κοινωνία με ένα νέο νόμισμα ; Δεν είναι θέμα τρομολαγνίας ούτε υστερίας . Πιστεύω με το να συζητάμε τα πράγματα βοηθάμε στη κατανόηση τους ...... Σας ευχαριστώ . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου